fredag 11 juni 2010

Det kommer mera snart

Hej igen.
Det har varit lite tunnsått med nya designer här de senaste dagarna. Dels så har man börjat göra mera utomhus, finns ju alltid att göra när man har en gård, sen så håller jag på att skriva ut massor med kort för att kunna sälja i de lokala butikerna.
Och skrivaren jag har gör ju inte alltid som jag vill, fast i slutänden kommer jag ofta på att jag inte gör riktigt som man ska utan slarvar tex lite med att sätta tillbaka en lucka, inte så viktigt tycker jag då , men då fungerar inte pappersmatningen ordentligt.Och när jag sagt en del fula ord, suckat sisådär 100 gånger då , då kommer jag på vad felet är och så vips så funkar allt , bara sådär..Nu ska jag gå ut och vada på gräsmattan med hundarna för vatten det har vi .
                                                 Birgitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar